Den gyldne bønne

God kaffe på kontoret?

På de fleste arbeidsplasser er kaffen et tema og god kaffe er viktig for trivselen. Vi har mange fornøyde bedrifter på kundelisten og vi hjelper deg gjerne med å velge både kaffe og tilberedningsutstyr. Noen steder passer det best med en god kaffetrakter, mens andre har behov for et system som gir flere typer drikker, med og uten melk, varm sjokolade, te-vann også videre.

I tillegg til profesjonelle traktere har vi valgt ut to velprøvde systemer fra Bravilor Bonamat som vi anbefaler på det varmeste. De er valgt fordi de lager gode produkter, samtidig som de er enkle og driftssikre. Resultatet er få bekymringer for arbeidsgiver og god stemning blant de ansatte. Les mer her

Vi tilbyr både kjøp og leasing. Dersom du ønsker mer informasjon og et uforpliktende tilbud, ta kontakt!

NB! I tillegg leier vi ut og selger brukte kaffemaskiner som er overhalt og i god stand. Dersom bedriften ikke  ha nytt utstyr kan dette være et godt og rimelig alternativ. Ta kontakt så ser vi om vi finner en løsning som dekker bedriftens behov.

Ta kontakt

Th                                Esprecious                            Freshground

Esprecious med betalingssystem

Vi leverer driftssikre kaffemaskiner med betalingsløsning til store og små organisasjoner. Dette kan være aktuelt i publikumsområder som venteværelser, bibliotek, treningssentre m.m. der man ønsker at brukerne betaler for tjenesten.

Ta kontakt med Jørgen Lindvik for mer informasjon og/eller et uforpliktende tilbud.

For å endre tekststørrelsen, hold Ctrl-tasten nede (Cmd-tasten på Mac) og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.